Midsommar.

Jag bestämde mig för att skita i att jag var förkyld o åka till Norrköping iaf!:) Det gjorde jag helt rätt i för det var en underbar dag/kväll! När vi kom dit så åt vi lite och efter det blev det lekar.. Hahaha dom körde någon lek vi aldrig lekt förut och det var att den som spotta en godisgroda längst vann! Haha ja sjuka idéer! Efter lek och dans blev det jordgubbar! För mig är jorgubbar det bästa med midsommar! Tycker det smakar som bäst då hahaha:p på kvällen blev det grillat och musik på verandan och en jäkla massa dans!:) Familjen är bäst tycker jag:D Vi Ungdommar gick ner till sjön på natten för att några ville bada. Kan ju säga att det blåste STORM! Jocke och Fredrik behövde inte hålla i dina handukar blåsten höll dom uppe ändå!:p även micaela,Emelie (inte syster) och Sofia badade! Alltså jag skulle aldrig göra det! När vi ska gå hem så får Jocke syn på en råtta och börja jaga den haha puckot han ifatt den stackars råttan som måste varit livrädd! Men citerat av jocke " den tog mig i sidled!" haha ja mupp kusin! När vi va hemma igen så kröp jag ner brevid min prins som låg och snarkade så sött:) det var min midsommar och den var PERFEKT!:) jag <3 familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback