Mycket bra helg!:)

Kör dag för dag..

Fredag: Var nere på stan en sväng med Jessica. Köpte ju jordens godaste munkar!:) var hemma och busa med Rasmus mest hela dagen! Framåt kvällen kom Jessica och emma. Blev en massa tjatter om allt som vanligt:) när dom gått blev det mys med M:) hände inget speciellt den dagen!

Lördag: Fick besök av min underbara Mimmi!:) Jag,Mimmi och Danne gick ner på stan och glodde i alla stånd:) hitta massa fina ringar som jag blev jätte sugen på!:) När jag kom hem så hade Billy kommit så jag,matte,Billy och Rasmus åkte till maxi där jag fick vinglas och en keps i lite försen morsdag present!:) TACK!:) Väl hemma igen blev det fixa iordning mig för en grillkväll hos Daniel med alla fina!:) Kvällen sluta inte som jag hoppats men vi alla har våra dåliga dagar! Hade sjuukt trevligt iallafall! :) innan alla drog sig hamna jag i ett väldigt djupt samtal med en och jag kan inte annat än att tacka dig! Väldigt vettiga ord!

Söndag: Vakna och mådde hur bra som helst. Hade väldigt roligt åt mitt barn hela morgonen:p Han gjorde verkligen allt han inte fick:) Fick även samtal som fråga hur jag mådde och det är jag mycket tacksam för! Blev iallafall mys med nr 1 hela dagen och på kvällen blev det BB final! Mycket värdig vinnare!:)

Måndag: Seeg och det känns som söndag! Har även idag myst med nr 1!:) Jessica kom på besök imorse och då blev det fika i stormen!:p familjen var ute på promenad förut så himla skönt! Blev även där myycket prat men väldigt skönt att få prata ut med varandra!:) nu har vi käkat pizza och ikväll blir det skräckfilm!:)

Det var min helg! Jag vill tacka alla mina fina underbara tjejer för att ni finns!!<3

Kommentarer
Postat av: Jessi

jag tar åt mig lite, så tack själv för att du finns! <3 =)

Postat av: Emelie

Det var riktigt gott :-)

2011-06-06 @ 22:22:40
URL: http://emelieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback