mys!

Idag har det varit en väldigt lååång dag! Dagen börja med att rasmus vakna upp av skrik då han blev rädd av grästrimmerljud:( stackarn.. tog tempen på han o min lille fis hade ju fortfarande feber!=( När vi ahde varit vakna en stund kom pappa M hem och hade det mys med Rasmus. B var barnvakt en stund åt rasmus då jag och Matte åkte iväg och skulle handla! vi åkte runt lite överallt! SUPER MYSIGT!! När vi kom hem igen blev det att klippa matte=) han blev så fin  så! grrr;) Efter ett tag lämna dom mig och rasmus och åkte ut till deras mys stuga haha;) Jag la Rasmus och han slockna direkt! När han vakna så var han kokhet och hade 39,7 i feber:( Han var jätte gnällig och jag ringde 1177! MEN JAG KOM ALDRIG FRAM?!?! Alltså seriöst? Trodde man alltod skulle kunna få tag på dom men icke då! Men blev att ge han lite alvedon igen och så fick han glass! ÄNTLIGEN sjönk febern och han blev samma glada pojke som alltid:)

Nu har Jessica varit här en sväng på kvällskvisten! alltid lika trevligt! Blev så sjukt ledsen idag över att jag inte kunde följa med på våran planerde dag!! Men vad gör man inte för sin skrutt? och det komemr ju faktiskt fler dagar! Nu blir det en film för sova kommer jag inte kunna göra när han är sjuk!

Åhh måste berätta en super mysig sak som hände idag!! B satt på golvet och rasmus i sin läragåstol, Rasmus åker fram till B och lägger huvudet på han axel o ska ge han nappen! det var så sjukt gulligt så ögonen bara vattnades! Kan ju då säga att Rasmus är en ganska blyg kille som gärna inte är hos nytt folk:P Men jag blev helt varm i hjärtat och jag tror min matte blev det också!<3


Ingen ny bild men fick bli den!<3

Godnatt alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback