Dags för ett par rader..

Hade i världens underbaraste helg i helgen!:) i fredags åkte Rasmus till farmor och farfar:) jag åkte till nrk:) när jag kom dit fixade jag mig sen kom Mimmi och Danne o hämta mig! Jag och Mimmi fick för oss att vi skulle ut o ta en öl/cider och det var hur mysigt som helst!:) böev inte så länge där men en härlig kväll med underbara m och d!:) på lördan hade jag tänk att sova ut men INTE då! Vakna halv sju!:p vid tolv följde jag med Mimmi,Danne och micka till k-Holm:) vi åkte snöskoter hur jävla kul som helst! Men alla tyckte jag kunde åka hem så fort jag kom inanför dörren hos Niclas och lina. Haha jag hade ju inget där o göra jag var ju barnledig:p mem var ju tvungen att pussa på mitt lilla monster:) efter vi varit där tog jag,M ochD en pizza:) sen bar det av till nrk igen:) där blev det en massa bilåkande mem blev en skaplig kväll! Tack Mimmi och Danne för en super trevlig helg!:) söndagen blev det att sova sova sova:) blev även pizza den dagen med min underbara familj:) på kvällen kom matte oc Rasmus o hämta mig:) Det var mys att komma hem:) det var min helg!

Matte jobbar nu så jag och Rasmus har en mysig dag för oss själva!:) försökte ringa vårdcentralen men dom är överbelastade och har varit i typ en vecka nu! Hur i helvete ska man få en tid då?!? Mina knän är förstörda men har inte slagit mig eller något. Kan knappt resa på mig. Aja får väl gå o ha ont. Sen hade jag tänkt att kolla huvudvärken igen. Får väl ta akuten med knäna iaf? Jaja nu ska jag steka mig en hamburgare:) lägger in bilder från helgen sen!

H E L T U N D E R B A R T S M S ! < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback