Glad:)

Idag har jag haft en CHILL dag:) har kollat på massa avsnitt av bartenderskolan. Bra serie! MEN! Seriöst vad gjorde vanita där?! Vilken trög! Nästan så man tycker lite synd om henne! Spelar hon bara dum eller är hon dum rakt igenom?:o aja tur jag inte har en sån i min närhet:p aja nu till något annat. Rasmus har duschat med pappa! Det tyckte han inte va så roligt:p OCH idag träffa jag Harry<3 underbara! Välmående och samma gamla Harry!:) Ååh helt varm i kroppen! Nu är jag iaf hos syster och kollar på bb! Sen blir det hem för mys och svensk maffia!:) imorgon ska Rasmus ut i skogen till farfar:) och jag till nrk! PUSS!

Kommentarer
Postat av: emma.e

Dåligt med uppdatering här Nattis, skärpning ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback