Lyckligt!:)

Jag ligger o lyssnar på gamal musik! Man får upp så mycket minnen! Helt underbara minnen<3 man blir ju helt varm i hela kroppen! Hoppas på fler sånna dagar:))

ikväll skulle jag igentligen varit med underbara Jessica och Emma men jag hade verkligen ingen ork till det:p blev ju lite sent igår haha! Men jag hade iaf VÄLDIGT trevligt;) var skönt att komma hemifrån på annat:) Men nästa helg blir det äventyr med dom igen:) kul! Ikväll blev det istället Kina med matte och sen kom Danne och det blev till att kolla på körslaget:)



Allt blir inte alltid som man tänkt sig tyvärr....Men nu är det snart sommar och då kan man ju inte vara annat än glad! Har planerat lite av våren/sommaren:) iiiiiihh:)

Nee puuussss råååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback