Ojoj

Det var ett tag sen! Men nu är jag tillbaka:) i helgen var jag i Norrköping där allt var helt perfekt!:) kom tillbaka till byn i söndags:) I måndags så var vi på BVC med Rasmus:) han har växt hela 3 cm på en månad:) mammas stora kille! Än så länge har den här veckan varit så bra den bara kan bli!:) imorgon skulle jag igentligen åkt och tittat på hästar men matte åkte ju på att jobba:( Hon som har hästarna verkar jätte trevlig! Verkar vara ett super bra stall! Åh är så lycklig! Bara att få komma ut och pyssla och gosa gör livet så himla mycket bättre!:)) mer om det när jag varit där! Tänker inte nämna vem eller vart! På fredag åker Rasmus till "farmor" och farfar:) så jag passar på att åka till nrk och umgås! Jaja hörs imorgon! Puss alla glada!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback