Sjuklingar!

Det verkar som om att det bara sa PANG efter helgen så var alla sjuka helt plötsligt:S Här hemma är det jag och Rasmus som åkt på en förkylning! Matte har klarat sig tack o lov! hoppas att han slipper! Än så länge idag ahr jag och rasmus bara myst! Och nu ska han sova för han ser väldigt trött ut!

Haha jag drömde en sjuk dröm i natt!
Drömde att Mattes Farmor kom och tog rasmus ofrån mig och var jätte elak! hon sa att jag var en dålig mamma och skulle ALDRIG mer få tillbaka han! fy bubblan vad ledsen jag var i drömen! haha! sjuukt obehaglig var drömmen iaf! men men någon skulle ju bara försöka ta han ifrån mig! då skulle jag se svart haha!

Nee lägga han så han får vila lite!



Två fina killar!

BYE BYE!!

Kommentarer
Postat av: Jessi

hahahah! bara för att vi pratade om henne igår =P

Postat av: Jessi

haha, jag vet! alltid tokiga drömmar! kan bli knäpp ibland.. =p

2011-03-29 @ 18:13:29
URL: http://jessicaewalindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback