Tråk söndag.

Det kan jag lova att det är!

Igår va Jag ute med Rasmus på dagen så han fick sova i vagnen! Han sover ju super bra i vgnen:) när vi hade kommit in så kom Jessica en snabbis:) alltid lika trevligt! Igår kväll skulle det vara cruising i stan! HAHAHA LOW LIFES! Bara massa epa och Volvo! Ne hualigen! Men pappa fick jag träffa en snabbis iaf:) väl hemma igen blev det att kolla på någon serie med E,M och D:) blev en tidig kväll för mig!

Känner mig väldigt nere och har gjort dom två senaste dagarna.. Men men får väl rycka upp mig.

Kommentarer
Postat av: Jessi

det är lugnt, förstod att du var ganska trött. din karl sov ju hela dagen! =p och jaa, han är jättefin! och hur lugn som helst.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback