Härlig dag.

Sitter just nu i soffan efter en fartfylld eftermiddag/kväll:) när M hade slutat så åkte jag,Jessica,Matte och Putte till Willys där jag och Jessica gick in och handla! Blev en hel del! Men en MYCKET bra handlig från min sida:) när vi skulle packa allt så kom M och P in. Ut och lämna varorna och in igen! Blev minst lika mycket igen:p Sen hem till alla och slänga av allt och sen hem till oss o grilla! Mycket härlig dag! Nu sitter syster med mobilen o pillar och jag med o matte spelar! Hoppas på lite film?:)

Tänk att folk ska ha så mycket att säga om allt! Men det konstiga är att dom/den inte kan stå för det! Och jag vill bara görs en sak JÄVLIGT klar för er läsare (som tydligen inte ska läsa min blogg) att mitt barn är mitt barn och jag kommer ALDRIG börja göra rutiner och ändra mitt sätt att va med honom pga er/dig! Jag tycker han har det jävligt bra som han har det! Så ja.. On det plågar er/dig att läsa min blogg. SNÄLLA sluta läsa!

Nu blir det film! Puss till alla underbara (ni vet vilka ni är)!:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det blir alltid ett ip nummer när när man kommenterar likaså när det är anonyma kommentarer, men med hjälp av ip nummret kan du kolla upp var personen som kommenterar befinner sig, så vet du vem iaf :)

Postat av: Emelie

okej, jag hade för mig att det skulle stå mer specifikt iaf adressen :/

2011-05-26 @ 09:16:20
URL: http://emelieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback