Härlig dag:)

Idag har jag haft en super dag! Dagen börja som alla andra dagar med Rasmus mys<3 på eftermiddagen kom jessicahaha. Vi hade så sjukt roligt åt Rasmus. Han gjorde så konstiga ljud och tyckte att det var super roligt själv:p jag skratta så mycke så jag knappt fick luft haha:p efter lite bus o prat så kom Emma och direkt efter att hon kom så kom Emelie:) hääärligt eftermiddag son sagt:) när alla gått så fick jag ett litet ryck om att göra om lite här hemma:) blev faktiskt nöjd, även fast det inte är någon större förändring:) nu blir det film sen sova! Hoppas på att komma till nrk imorgon! Puss o krom!;)

Kommentarer
Postat av: Jessi

alltid lika mysigt att umgås med er! =) om ni flyttar till nrk kommer jag våldgästa varje helg. bara så du vet. moaahhaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback