Heeelt slut!

Vårdcentralen gick bra! Fick ta prover och så ska jag ringa en sjukgymnast! Hoppas nu att det kan börja släppa!:) när jag kom hem därifrån så gick jag,syster och barnen till en lekpark så Rasmus fick gunga lite:) haha han brydde sig inte mycket alls om det:p efter vi sovit middag kom Jessica och hämtade min fina för att jag skulle STOR städa och det har jag gjort också:) fiint blev det! Det finns inget skönare än att slänga sig i soffan när det är helt nystädat! Så det har jag gjort nu:) Tack underbara Jessica för att du hade han!:) nu väntar jag på att M ska komma hem så vi kan glo på en film:)

Ha en bra kväll alla fina och andra!

Kommentarer
Postat av: Jessi

du hade varit så duktig så! riktigt fint där hemma! =)

2011-05-26 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback