Jordens undergång.

När jag såg videon om att jorden ska gå under om 4 DAGAR så blev jag så rädd att jag satte mig o stortjöt. Sen var det dags att springa till toan o kräkas. Då är man riktigt rädd. Har nog aldrig kännt såhär någonsin! Jag har verkligen ångest för det och har haft det ett bra tag. Men nu när man fick se en video kom allt! Men men bara invänta lördag kl18 o se hur det blir. Mitt liv tills dess kommer att va ett helvete utan sömn tror jag. Jaja nog om detta. Nu ska jag ha mitt o Rasmus dagsmys!:) BYE BYE!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herregud, är du en liten bebis eller? HAHAH!

2011-05-18 @ 08:19:59
Postat av: Nattis.

För det första, ja jag kanske är en bebis om det är så du ser det;) men sen kan man ju diskutera hur gamal du är som inte kan skriva vem du är och stå för det du skriver. För det andra så handlat det inte om att va bebis.. Det handlar om att jag är rädd! Men det får man tydligen inte va längre.. Och för det tredje så behöver du inte kommentera om du inte kan skriva vem du är:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback