LÖRDAG: Vaknade av min underbara son som L...

img_8453 (MMS)

LÖRDAG: Vaknade av min underbara son som Låg och stirra på mig:) blev en seg dag i väntan på att M skulle vakna:) när han vakna så fixa vi oss och åkte ut till Niclas som fyllde år!:) och där var det 2 st som jag blev sååå glad över att träffa:) micka och ronja!:) kan behöva lite nrk energi ibland!:) där ute blev det lite fika o prat. Åkte hem ganska skapligt. Framåt kvällen blev det grillat! Det satt fint för jag var sjuukt hungrig. Det blev även då att sitta ute:) det var lördagen. SÖNDAG: seeg men mysig dag. Jag och Rasmus har busat och myst massor:)  och min alldeles underbara Mimmi kom och hälsade på! Åååh min knas! Danne och Rasmus dampa loss och jag o Mimmi satt o skratta åt dom o undra vart vi hade hamnat typ:p men det är ju bra att Danne får leka av sig ibland haha! Blev en kort stund. Tänk att lite kan göra så mycket! Du är guld Mimmi! Blev även en bb kväll med syster!<3 nuuuu ska jag sova! Natti!


Kommentarer
Postat av: Jessi

tack själv! =D mkt trevligt! vi stannade en bit innan den där rastplatsen mellan norrköping o kholm. är ju en sjö där nere. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback