Torsdag.

Ja veckorna bara flyyyyger iväg! Idag har väl varit en såndär tråkig dag skulle jag vilja påstå! Hade en sjuk natt kan man verkligen kalla det! Tänker inte skriva här för då tror ni jag är den konstigaste som vandrat på denna planet. ;) ikväll har jag Emelie och Jessica varit ute och gått en halvtimme. Mycket skönt.. Imorgon blir det en lång runda plus att jag har hund imorgon:D happy me:p men helgplanerna är ändrade. Ska inte ut till skogen. Ska antingen vara med syster i stan eller fly till nrk=) men känner liiite att jag inte kan lämna bland det bästa jag har, min syster en dag som då faktiskt. Nee vi får se. Nu ska jag ge Rasmus mat. Ha det bra alla nära o kära. Resten.. Jaa .. Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback