Valborg då..

På dagen hade jag extremt mysigt med mitt barn!:) fina! Framåt halv 8 på kvällen skjutsade matte mig till Emma:) Jessica kom efter ett tag och båda var SUPER taggade! Emma sluta vid 22 så då kom hon och det blev ju ännu roligare! Var en sväng på krogen o hade jätte trevligt! Mycke folk bara. Vidare till Emma igen med massa folk på lite efterfest. Finns mycke jag kan skriva om den efterfesten men väljer att inte göra det! Den slutade iaf med en jävligt ledsen Nattis, som är lika ledsen idag! Har aldrig varit såhär förut att jag varit ledsen dagen efter för det oftast är fylleskit! Men den här gången tog det hårt och det kommer sitta där! Men men life's a bitch and Then we Die gott folk! Nu är det mys med son! BYE BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback