Lycka.

Har ett lyckorus i kroppen just nu! Varför tänker jag inte skriva här, Dom som ska veta vet!=)

Från i Onsdags har matte varit här och busat med rasmus=) I torsdags var vi ute hos hans far och Lina en sväng! Det ver så himla roligt för Rasmus var inte ett dugg blyg för någon som han varit förut! kändes jätte bra=)

Igår kom Lizzy som ska vara här i helgen medans Niclas och Lina myser i Danmark=) Jag och Lizzy var ute i skogen i två timmar igår, Verkligen super härligt!
Innan matte skulle åka hem igår så kom Jessica och hade Rasmus så jag kunde åka och handla, TACK!!=) Hon stanna kvar en stund efter att jag kom hem också=)

Nu väntar jag på min syster som ska sova här inatt=) najs huh? hihi=)

nee nu - En bildbomb!!


Det åska lite när vi va där:P



Hitta lite svamp iallafall=)

vuffe

mmm MUMS=)


Kommentarer
Postat av: Jessi

fina bilder! dom två högst upp! och speciellt den på rasmus o matte. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback